نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران

قبل از  از هر موردی بایستی بدانید  نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در تهران دارای شعبه های مختلف نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در شهر تهران می باشد.
نمایندگی الکترولوکس شرکت لوازم خانگی سوئدی است که در سال 1919 توسط اینوستورآب تأسیس گردیده است، زمینه فعالیت های شرکت الکترولوکس این که به طراحی و ساخت و توزیع لوازم برقی خانگی و الکترونیکی میپردازد، شرکت مرکزی در شهر استکلهم قرار دارد. از محصولات شرکت الکترولوکس می توان به لوازم خانگی ، جاروبرقی و یخچال اشاره داشت.
نمایندگی الکترولوکس بعد از کمپانی ویرلپول دومین شرکت بزرگ دنیا در زمینه تولید دستگاه های خانگی میباشد. برندهای زیر مجموعه شرکت الکترولوکس عبارتند از :
  1. آاگ که یک شرکت آلمانی می باشد و لوازم الکتریکی تولید میکند ، بعد از ادغام آن با الکترولوکس محصولات آن ها با نام آاگ الکترولوکس روانه بازار گردید.
  2. برند بیم که مارک معروف برای تولید جاروبرقی میباشد.
  3. برند برتر زانوسی که یک شرکت ایتالیایی هست که لوازم خانگی تولید می نماید و در سال 1984 به شرکت الکترولوکس ملحق شد و محصولات مشترک تولید کردند.
  4. فریجیدیر شرکت آمریکایی که لوازم خانگی تولید می نماید.

نمایندگی تعمیرات الکترولوکس چه مزیت هایی دارد؟

خدمت رسانی به مشتریان عزیز توسط تعمیرگاه مجاز الکترولوکس در شهر تهران سریع و آسان بوده و همچنین در دسترس بودن لوازم یدکی اصلی و ضمانت قطعات این برند از مزیت های مهم آن به شمار می روند. شما در هر نقطه از کلان شهر تهران می توانید جهت دریافت خدمات با نمایندگی تعمیرات الکتروکس تماس حاصل فرمایی.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج