بررسی برند SMEG

SMEG توسط Vittorio Bertazzoni از گاستالا، یک شهر در نزدیکی رجیو امیلیا در شمال ایتالیا تاسیس شد و امروز یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در  کشور ایتالیا است. تاریخچه کار آفرینی  خانواده Bertazzoni به قرن 19 بر می گردد. شروع فعالیت Bertazzoni به عنوان یک آهنگر ابتدا در ساخت اجاق گازهای خانگی بود.
در نیمه دوم دهه 1950، Smeg یکی از اولین اجاق گاز ها را با یک عملکرد خودکار سوئیچینگ، یک سوپاپ ایمنی اجاق و برنامه نویس / تایمر پخت و پز راه اندازی کرد. در سال 1963، خط تولید ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی راه اندازی شد و در سال 1970 به عنوان اولین تولید کننده ماشین ظرفشویی با ظرفیت 60 سانتی متر در جهان بود.
در اواسط دهه 1970، تولید اولین اجاق گاز فر دار و ایجاد همکاری با معماران و طراحان مشهور بین المللی آغاز شد. در دهه 1990، Smeg محصولات بیشتری را به خطوط تولیدی خود اضافه کرد، از جمله سینک، هود، یخچال و فریزرهای رنگی retro 50s که به زودی تبدیل به آیتم های نمادین در سراسر جهان شدند.
در حال حاضر بیش از 70 سال است که به دلیل همکاری شرکت با معماران معروف جهان، لوازم خانگی Smeg به عنوان طعم و مزه و مناسب برای خواسته های زندگی معاصر دیده می شود.
نه تنها Smeg مشخصات منحصر به فرد از نظر لوازم خانگی دارد، بلکه در بخش های تجاری حرفه ای مشهور است.
طراحی
سبک برای Smeg یک مفهوم متمایز است: محصولی که با محیط اطرافش ارتباط برقرار می کند و کاربران نیز با آن ارتباط برقرار می کنند.
توجه به جزئيات و راه حل هاي طراحي، خانه هايي را به وجود مي آورند که تصوير ساکنان آنها را به زندگي نشان مي دهد. با اسمگ، لوازم خانگی در یک مرکز یعنی در قلب خانه کنار هم قرار می گیرند، جایی که اعضای خانواده در کنار هم جمع می شوند.
استودیو طراحی داخلی Smeg، که تحقیق دقیق را درمورد زیبایی شناسی و سبک انجام می دهد، همکاری گسترده ای با  معماران مشهور بین المللی مانند Guido Canali (تماشای مصاحبه)، ماریو Bellini، استودیوی طراحی پیانو، مارک نیوزن و جیانکارلو کانادایی دارد. دانستن اینکه چگونه تکنولوژی با سبک ترکیب می شود، کلیدی برای Smeg در ایجاد محصولاتی است که واقعا جذاب هستند.
تکنولوژی
آزمایشگاه های گواهی Smeg در تلاش هستند تا راهکارهایی را که به خواسته های زندگی معاصر پاسخ می دهند، به کار گیرند و با استفاده از تمامی تجربه شرکت و به کار بردن پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا. ویژگی های اساسی مانند دوام، ایمنی، انعطاف پذیری و جذابیت در همه محصولات Smeg دیده می شود. تست سختگیرانه ای که در طول فرآیند تولید بارها و بارها انجام می شود، اثبات شده است که Smeg  متعهد و 100٪ مطمئن است.
علاوه بر این، Smeg به طور کامل با نیازهای کاربران لوازم خانگی سازگار است: تمام محصولات آن برای استفاده آسان است و مدیریت منابع بسیار هوشمندانه به لطف رابط های پیشرفته و راه حل های مختلف برنامه نویسی طراحی شده است.
استایل ایتالیایی
دانش، خلاقیت و سبک: این ویژگی هایی است که هویت ایتالیایی Smeg را به ارمغان می آورد و تعهد شرکت به تولید لوازم روزمره زندگی را مشخص می کند. البته، به دلایل زیبایی شناختی، هویت اسمگ بیانگر ریشه های اصلی ایتالیایی آن است و این واقعیت است که شرکت در مورد آنچه که انجام می دهد پرشور است. Smeg به دنبال شناسایی و بازگشت ویژگی های طراحی ایتالیایی مانند ظرافت نوآوری، اصالت و کیفیت محصول است.
گروه Smeg، به لطف یک فرهنگ سازمانی که متضمن حداکثر تاکید بر کیفیت محصول، تکنولوژی و طراحی محصول است، در سراسر جهان به عنوان یکی از نمایندگان کلیدی استانداردهای Made in Italy شناخته شده است.

امروزه Smeg توسط نسل سوم کارآفرینان Bertazzoni اداره می شود، اما همچنان حافظه خود را از ابتدای زندگی خود در نام ایتالیایی اش حفظ می کند: Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla یا "Works of Enamel Guistalla Emilia".

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج