معرفی شرکت پادیسان

شرکت پادیسان تولید کننده لوازم خانگی و آشپزخانه از قبیل انواع اجاق گاز صفحه ای و رومیزی ، اجاق ایستاده مبله گاز فردار و طرح فر در مدل های مختلف ، انواع فر توکار برقی و برقی-گازی، انواع هود آشپزخانه شومینه ای و فلت و سینک ظرفشویی آشپزخانه می باشد. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد و قطعات با کیفیت بین المللی استفاده می نماید.

کمپانی بزرگ تولیدی صنعتی پادیسان در سال ۱۳۶۴ با هدف تولید لوازم خانگی ، صادرات و واردات تاسیس گردید. این شرکت ابتدا در منطقه سیمین دشت کرج واقع گردیده و با تولید ماشین لباسشویی فعالیت می نمود. در سال ۱۳۶۹ با توجه به ضرورت بازار مصرف ، تصمیم به تولید انواع مختلف اجاق گاز نمود. در سال ۱۳۷۲ به دلیل افزایش حجم تولید و گسترش محصولات، شرکت اقدام به تغییر مکان و استقرار در منطقه فعلی (کیلومتر ۵۹ اتوبان تهران-قزوین) به مساحت ۳۰٫۰۰۰ متر مربع ، با ۱۸٫۰۰۰ متر مربع زیر بنا نمود.

تعمیرگاه مجاز اجاق گاز در تهران

شرکت پادیسان با بیش از ۱۰۰ نماینده فروش و بیش از ۳۰۰ سرویسکار مجاز در سراسر ایران آماده ارائه بهترین و جدیدترین شبکه خدمات پس از فروش به هموطنان عزیز می باشد.

نمایندگی پادیسان در تهران

شرکت پادیسان با ارائه مدرن ترین اجاق گاز فردار خانگی، حضور خود را در عرصه نمایشگاه های ملی و بین المللی از جمله نمایشگاه‌های بین المللی تهران ، نمایشگاه‌های لوازم خانگی ، نمایشگاه‌ دبی و نمایشگاه استاندارد به اثبات رسانیده است. شرکت پادیسان محصولات خود را علاوه بر داخل ایران به سایر نقاط جهان از جمله کشورهای یمن ، عربستان ، حاشیه خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه، اروپایی و آفریقایی صادر می نماید.


واحد طراحی و مهندسی شرکت آخرین و جدیدترین طرحهای روز دنیا را با استفاده از بهترین مهندسان طراح صنعتی کشور به محصول تبدیل می نماید. شرکت تولیدی صنعتی پادیسان با همفکری و همیاری مهندسین با تجربه و متخصصان خود موفق به کسب لوح های افتخار ملی و نشانهای بین المللی مختلفی گردیده است، که می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

Comments

Popular posts from this blog

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج