نشانه های خرابی موتور هود آشپزخانه

خروج بو نامناسب از هود، کار نکردن هود بعد از روشن کردن آن، داشتن صدای غیر طبیعی و زیاد از نشانه های خرابی موتور می باشد. موتور هود از اجزای مختلفی چون شفت، پروانه و کمپرسور تشکیل شده است، هر کدام از این اجزا خراب شود، همراه با نشانه ی خاصی بروز پیدا میکند.

به عنوان نمونه هر گاه پروانه ی موتور خراب شود و یا شفت دچار نقص فنی شود، هود صدای غیر طبیعی و زیادی تولید می کند.


امداد آی.پی با نیم قرن تجربه و پیدا کردن جایگاه قابل قبول بین مشتریان توانسته است هزینه تعمیرات را نیز به گونه ای در نظر بگیرد که مشتریان هزینه زیادی متحمل نشوند. هزینه تعمیر لوازم خانگی مابه در امداد آی.پی براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد. همچنین باید در نظر بگیرید که تعمیرکاران با اخلاق و ماهر در امداد آی.پی ابتدا سعی در تعمیر لوازم خانگی مابه دارند و در صورت عدم تعمیر قطعات مرغوب و اصل جایگزین می شود. از این رو در صورت تعمیر شدن قطعه خراب دیگر هزینه زیادی نمی پردازید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی مابه


هرگاه موتور هود نیم سوخته شود بوی نامطبوعی از موتور خارج می شود. خرابی موتور حتما باید توسط تعمیر کار متخصص بررسی شود، و در صورت سوخته شدن موتور باید حتما تعویض موتور صورت بگیرد.

برای جلوگیری از سوختن موتور، ولتاژ ورودی و خروجی هود حتما باید چک شود، به طور مثال اگر ولتاژ ۲۴۰ ولت ورودی برای هود مناسب است نباید آن را به ولتاژ ورودی ۳۰۰ ولت وصل نمود. از یکسره کار کردن هود نیز برای جلوگیری از سوختن موتور جلوگیری کنید. حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که در هنگام نصب هود آشپزخانه فاصله ی استاندارد آن را از گاز رعایت کنید، به عنوان مثال اگر فاصله ی هود از گاز کم باشد، موتور ذوب شده و از کار می افتد. حداقل فاصله ی هود از گاز ۶۰ سانتی متر می باشد.

Comments

Popular posts from this blog

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج