بررسی کیفیت لوازم خانگی سامسونگ

اگر به بازار لوازم خانگی سری بزنید زوج های جوان و یا پدر مادرهایی را خواهید دید که در تکاپو برای خرید بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه و یا منزل خود می باشند. این افراد اولویت های مختلفی برای خرید این لوازم در نظر گرفته اند. بسیاری از آنها، قیمت محصولات را در نظر گرفته و برخی هم بر این باورند که کیفیت کالا، حرف اول و آخر را می زند. آن چه تجربه نشان داده حاکی از این است که باور دسته دوم از عقیده دسته اول، درست تر است. برای راهنمایی شما در خرید لوازم خانگی، در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت لوازم خانگی سامسونگ بپردازیم. سامسونگ که یک برند کره ای است به عنوان یکی از غول های بازار لوازم خانگی شناخته می شود. این برند دارای سابقه 80 ساله بوده و در این مدت توانسته در بازار کشورهای مختلف، خوش بدرخشد. 


بررسی کیفیت یخچال سامسونگ


چنانچه قصد تعویض یخچال قدیمی و یا خرید یخچالی مناسب برای جهیزیه دارید یخچال های سامسونگ انتخاب مناسبی هستند. یخچال های این برند در انواع مختلف و ابعاد متنوع، تولید و به بازار عرضه شده اند. استفاده از قابلیت های نوینی چون خنک کنندگی دو گانه  (Twin Cooling Systi)، جعبه بزرگ (Big Box) و ... کارایی این محصولات را چند برابر می کند. در این یخچال ها، هوای بخش یخچال مرطوب بوده و هوای فریزر، خشک است. این امر به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک شایانی می کند. ظرفیت بالای جعبه یخچال های سامسونگ، امکان نگهداری مواد غذایی با حجم بالا را به شما خواهد داد. مدت زمان و کیفیت ماندگاری مواد غذایی در این یخچال ها، بسیار بالا است. ظاهر شکیل و زیبا، ابعاد گوناگون و کیفیت ساخت بسیار عالی، این محصولات را جزو برترین یخچال های موجود در بازار قرار می دهد.


بررس کیفیت یخچال سامسونگ از دیدگاه کاربران و تعمیرکاران:


به دلیل خروج سامسونگ از ایران مشکلاتی از قبیل تامین قطعات و لوازم جانبی گریبان گیر مصرف کنندگان میشود.

توجه داشته باشید که اگر نیازمند قفسه های داخلی یخچال سامسونگ شوید به سختی میتوانید پیدا کنید.

با افزایش قیمت دلار یخچال های سامسونگ قیمت سرسام آوری پیدا کرده اند که این موضوع قدرت خرید یخچال سامسونگ را در اکثر جوامع ایرانی به حداقل رسانده است.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ بعد از خروج سامسونگ همچنان خدمات را ارائه میدهند اما خط تولید در داخل کشور به تغییر از سامسونگ به سام به فعالیت خود ادامه میدهند.

بررسی کیفیت لباسشویی سامسونگ


سامسونگ با تولید لباسشویی هایی با مدل و قابلیت های متنوع، دست خریداران را در خرید باز گذاشته است. لباسشویی های این برند در انواع مختلف و با طراحی فوق العاده زیبا تولید شده اند. این محصولات دارای ظرفیت مختلفی هستند که کاربران متناسب با نیاز خود، می توانند آنها را انتخاب نمایند. اما گذشته از این ویژگی ها که در اکثر برندهای لباسشویی می توان یافت، این کمپانی در لباسشویی ها، قابلیت های منحصر به فردی تعبیه کرده است. استفاده از تکنولوژی Bubble Wash، شستشوی مؤثر لباس ها و ضدعفونی آنها را در دمای پایین امکان پذیر می کند. فناوری های Stain Away، قابلیت شستشو در دماهای مختلف، برنامه شستشوی متعدد و موتور قدرتمند، از دیگر قابلیت های این محصولات می باشند. با خرید این محصول می توانید هم در هزینه ها صرفه جویی کرده و هم لذت شستشوی لباس ها بدون آسیب به بافت آنها را تجربه کنید.


نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ با استفاده از خدمات بهینه به رفع مشکل دستگاه شما در منزل میپردازند.


بررسی کیفیت ظرفشویی سامسونگ


یکی از شکایت هایی که کاربران ظرفشویی ها دارند، تمیز نشدن کامل برخی ظروف، مخصوصاً ظروف بزرگ است. باید این نوید را به این افراد بدهیم که سامسونگ با طراحی خلاقانه ظرفشویی های خود، تمام مشکلات مربوط به شستشوی ظروف را برطرف کرده است. این برند همواره طراحی نوآورانه و ابتکار را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و بر همین اساس نیز توانسته رضایت حداکثری کاربران محصولات خود را به دست آورد. ظرفشویی های این برند مجهز به تکنولوژی های نوینی چون Water Wall که نوعی شستشوی خطی است، می باشد. به این ترتیب حتی قابلمه های بزرگ نیز به صورت کامل شسته خواهند شد. داشتن کشوهایی با قابلیت جابجایی، قابلیت Zoon Booster برای تعیین محل ظروف برای شستشوی مؤثر، قدرت پاشش بالا و داشتن سبد انعطاف پذیر برای شستشوی قاشق و چنگال از دیگر فناوری های به کار رفته در این محصولات می باشند.


با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ تا 75 % در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.


بررسی کیفیت اجاق گاز و فرگاز سامسونگ


استفاده از فناوری های روز دنیا در طراحی تمامی محصولات سامسونگ مشاهده می شود. اجاق گاز و فرگازهای این برند نیز از این قاعده مستنثی نیستند. اجاق گازهای سامسونگ در ابعاد مختلف و با تعداد شعله های متفاوت تولید شده اند. استفاده از متریال مرغوب و طراحی مدرن این محصولات، نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. به همین دلیل در بازار لوازم خانگی، بیشترین فروش اجاق گاز و فرگاز، مربوط به برند سامسونگ است. این محصولات، کیفیت و کارایی را با هم دارند. اجاق گازهای نسل جدید آن دارای قابلیت اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث و WiFi می باشند. با استفاده از این فناوری می توان آن را از راه دور، کنترل کرد. فرگازهای این برند نیز جزو مجهزترین و زیباترین فرگازهای موجود در بازار هستند. سرعت بالا در پخت و برنامه های متعدد پخت غذا، از قابلیت های این محصولات به شمار می آیند.


بررسی کیفیت لوازم خرد آشپزخانه سامسونگ


در بررسی کیفیت لوازم خانگی سامسونگ، نباید از قابلیت ها و کیفیت ساخت لوازم خانگی خرد سامسونگ غافل شد. در ادامه این مطلب به بررسی تک به تک آنها پرداخته ایم.


جاروبرقی سامسونگ

همانگونه که قبلاً هم خاطر نشان کردیم، محصولات برند سامسونگ مجهز به آخرین فناوری های روز بوده و کیفیت ساخت آنها بسیار عالی می باشد. جاروبرقی های این برند نیز از این قانون تبعیت کرده و توانایی پاسخ گویی به نیازهای کاربران را دارند. وجود موتور قدرتمند، دسته تلسکوپی، طراحی مبتکرانه و وجود فیلترهای متعدد در این محصولات، کارایی آنها را دوچندان کرده است. این محصولات دارای قدرت بالا با صدای کم و مصرف انرژی پایین هستند. ساخت این محصولات به گونه ای است که از وزن کمی برخوردار می باشند. شما می توانید متناسب با نیاز خود، آنها را در انواع کیسه دار و یا بدون کیسه تهیه نمایید.


مایکروویو سامسونگ

مایکروویوهای سامسونگ از طراحی شیک و مدرنی برخوردار می باشند. این محصولات دارای ظرفیت مختلفی هستند و ابعاد گوناگونی دارند. مایکروویوهای سامسونگ با داشتن قابلیت هایی چون سیستم پخت یکنواخت، نمایشگر LED، قابلیت یخ زدایی، گرم کردن سریع غذا، قفل کودک و دیواره های داخلی از جنس سرامیک، جزو کارآمدترین محصولات می باشند. این محصولات با ابعاد کم برای آشپزخانه های کوچک، بهترین گزینه هستند.


هود سامسونگ

هودهای سامسونگ از جمله زیباترین هودهایی هستند که ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می بخشند. در این محصولات از لامپ های هالوژنی استفاده شده است که روشنایی قابل قبولی بر روی اجاق گاز ایجاد می کنند. شما می توانید بر حسب سلیقه خود، این محصولات را در انواع استیل و یا شیشه ای مات و یا روشن انتخاب نمایید. قدرت مکش بالای این محصولات، آشپزخانه شما را عاری از هر گونه بوی غذا و ذرات ریز چربی و آلودگی خواهد کرد.

Comments

Popular posts from this blog

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج