نکات مهم برای خرید یک یخچال

 میزان هزینه

هزینه موردی می باشد که برای همه خریداران یخچال مهم است چون مطمئن باشید یک یخچال رده بالا و با ویژگی های عالی قیمتی به مراتب بالاتر از یخچال عادی دارد. و این قیمت بالا یخچال با امکاناتی که دارد باعث می شود تا سالیان طولانی شما سرویس و تعمیر یخچال فریزر نیاز نداشته باشید. چون مصرف انرژی یخچال مهم است به این دلیل که یخچال به صورت شبانه روزی روشن است و کار می کند و تاثیر زیادی بر قبض برقی که دریافت می کنید دارد.

نمایندگی باکنشت وظایف سختی را عهده دار میباشد. با شرایط تحریم ایران استفاده از قطعات فابریک برای خدمات ؛ کاری بسیار سخت میباشد ، اما در نظر داشته باشید که نمایندگی باکنشت تنها با استفاده از قطعات اورجینال و مهم تر از همه تعمیرکاران آموزش دیده آی پی امداد به عیب یابی و تعمیر محصولات این برند میپردازد.


 همچنین امکاناتی که یک یخچال مدرن با قیمت بالا در مقابل یک یخچال عادی و با سطع تکنولوژی پایین تر و ارزان تر در اختیار شما می گذارد هرگز قابل مقایسه نمی باشد.


در نتیجه همیشه برای خرید یخچال کمی دست سبک باشید و خیلی به پول آن توجه نکنید تا خدای نکرده انتخاب بدی نداشته باشید.


مدل یخچال فریزر

مدل یخچال فریزر


مدل یا کلاس یخچال

یخچال‌ها در کلاس‌های مختلفی رده‌بندی می‌شوند که این رده‌بندی، می‌تواند عامل مهمی برای قیمت نهایی و تصمیم‌گیری خریدار باشد. تفاوت و قیمت این کلاس‌ها بسیار وسیع است، به‌طوری‌که فروشنده‌های یخچال، اغلب در فروش یک کلاس خاص از یخچال‌ها فعالیت می‌کنند. چون هر کلاس مناسب مکانی تولید شده است.


مدل مینی

اگر قصد خرید یخچال برای اداره، محل کار و یا خوابگاه خود را دارید مدل مینی یخچال  مناسب ترین گزینه از نظر قیمت و چیزی که انتظار آن را داشته اید می باشد. یخچال های مینی همچنین با نام های «کامپکت» ، «هتلی» هم شناخته می شوند.


از مزایای این مدل یخچال ها می توان به قیمت پایین و اشغال فضای کم اشاره کرد و همچنین از معایب آن می توان به نبود تکنولوژی حرفه ای در ساخت آن و سروصدای زیاد و مصرف زیاد انرژی را نام برد.


یخچال مینی

یخچال مینی


 


یخچال و فریزر های کٌمبی


این مدل از یخچال ها به این صورت می باشند که هم فریزر و هم یخچال می باشند که توسط یک خط افقی فاصله ای با ضخامت نه چندان زیاد از هم جدا شده اند.


این مدل از یخچال فریزر ها در اکثر خانه ها موجود می باشند چون انتظاری که یک شخص از یخچال فریزر را دارد برآورده می کند.


در مدل فریزر پایین کشوهایی تعبیه شده است که به راحتی بتوان وسایل مورد نیاز را در آن قرار داد که مدل های فریزر بالا اغلب این ویژگی مهم را ندارند.


یخچال های ساید بای ساید

ساید بای سایدها مدل مدرن و پیشرفته یخچال فریزر می باشند که امروزه انتخاب اکثر خریدارن یخچال فریزر می باشد. به این دلیل که هم فضای خیلی زیادی برای نگهداری مواد غذایی دارند و همچنین تکنولوژی روز دنیا در مدل های ساید بای ساید به کار رفته است.


ساید بای سایدها در ابتدا توسط شرکت های آمریکایی تولید کننده یخچال فریزر رونمایی شد و به تدریج که بازار فروش زیادی کسب کردند شرکت های آسیایی و اروپایی نیز مدل های ساید بای ساید یخچال فریزر را تولید کردند.


ویژگی جالبی که ساید بای سایدها دارند وجود یخ ساز بیرونی بر روی قسمت فریزر می باشد که دیگر هیچ نیازی به باز کردن یخچال فریزر و برداشتن یخ از آن نیست. ساید بای سایدها به گونه ای طراحی شده اند که تا سه یا چهار برابر مواد غذایی که در یخچال های معمولی جا می شود را در خود جای دهند و حتی برای بطری ها، میوه ها، قابله ها فضایی مخصوص در نظر گرفته شده است.

Comments

Popular posts from this blog

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج