نکاتی برای رفع مشکل عدم مکش جارو برقی

در این بخش به بررسی نکاتی برای رفع مشکل عدم مکش جارو برقی می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

1-بررسی غلتک ها
برای رفع مشکل عدم مکش جارو برقی ، غلتک ها و مسیر ورودی را چک کنید. غلتک ها باید همیشه تمیز باشند. پرز، مو، کرک فرش و یا هر چیز دیگری به غلتک ها چسبیده را جدا کنید. به طور یقین تمیز کردن این غلتک ها موجب مکش بیشتر جارو برقی می شود. بعد از تمیز کردن غلتک، دستگاه را روشن کرده و مکش جارو برقی را تست کنید. احتمال زیاد مشکل همین بوده ولی اگر هنوز قدرت مکش دستگاه کم است کیسه را بررسی کنید.


2-بررسی کیسه جارو برقی
تعمیر جارو برقی سامسونگ یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود ولی قبل از آن خودتان در منزل برخی از موارد ساده را بررسی کنید. اگر محفظه جمع آوری آشغال و کیسه جارو برقی پر شود، مکش دستگاه به طرز چشمگیری کم خواهد شد. با تعویض کیسه جارو برقی و یا خالی کردن محفظه آشغال، شاهد رفع مشکل عدم مکش جارو برقی خواهید بود و قدرت مکش به خوبی روز اول خواهد شد. اکر مشکل هنوز حل نشده، لوله را بررسی کنید.

3-بررسی شیلنگ جارو برقی
لوله و شیلنگ جارو برقی نیاد دارای گرفتگی ، شکستگی و یا پارگی باشد. هر درز کوچکی موجب کاهش مکش جارو برقی می شود. سرتا سر شیلنگ جارو برقی و لوله ها را بررسی کنید. در صرت مشاهده شی خارجی در لوله از سیم مفتول کمک بگیرید. با مفتول شی خارجی مثلا کاغذ مچاله شده یا تکه پارچه ای که در لوله گیر کرده را خارج کنید. در این صورت مشکل برطرف می شود. اگر در مسیر شیلنگ جارو برقی، پارگی وجود داشته باشد، برای تعمیر و تعویض قطعه معیوب با تعمیرکار تماس بگیرید.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج