درباره برند بلک اند دکر

 در این بخش درباره برند بلک اند دکر توضیحاتی ارائه داده ایم.

برند آمریکایی بلک اند دکر Black and Decker با سابقه بیش از یک قرن، کار خود را از سال 1910 در زمینه قطعات صنعتی  و خانگی آغاز کرد. جالب است بدانید نام این برند از دو شخص به نام دانکن بلک و الونزو جی دکر که از مهندسان نام آشنای طراحی صنعتی آن زمان بود انتخاب شده است که به صورت مشترک در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کردند، می باشد. نمایندگی بلک اند دکر به عنوان بزرگ ‌ترین و برترین تولید کننده‌ی ابزار صنعتی دنیا، تولیداتش را در زمینه های دستی، برقی، شارژی، نجاری، اندازه گیری، مکنده، بادی، جوش و برش عرضه می کند.

از ویژگی های محصولات نمایندگی Black & Decker ، وجود نوآوری در تولید محصولات می باشد که این ویژگی با وجود فراز و فرود های کمپانی، پس از جنگ جهانی دوم تا کنون ادامه دارد. این شرکت با دارا بودن 36 کارخانه معتبر در دنیا، قابلیت عرضه محصولات به مشتریان متفاوت در بیش از صد کشور دنیا را دارد. ایران نیز در زمره کشورهای وارد کننده محصولات برند Black & Decker می باشد که سالانه تعداد بی شماری از تولیدات را به بازار داخلی وارد می کند.

هوم خانه تعمیر انواع لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان را در تهران به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و کارایی انجام می دهد. نمایندگی تعمیرات بلک اند دکر کلیه خدمات توسط تیم حرفه ای و متعهد این مجموعه انجام می شود که به افزایش اعتبار این تیم حرفه ای ختم می گردد.

Comments

Popular posts from this blog

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج