نکات مهم برای کاهش هزینه های جهیزیه

امروزه نهاد هایی هستند که در جهت ترویج ازدواج آسان و تامین مایحتاج عروسی (به کمترین قیمت ممکن) فعالیت می کنند. رسالت این نهادهای خیریه و مردمی، کاهش هزینه های ازدواج ست. این گروه ها صرفا وسایل ضروری و اصلی برای شروع یک زندگی را متقبل می شوند که عبارت است از: یخچال، گاز، لباسشویی، فرش، ظروف چینی، ظروف تفلون، سرویس قاشق و چنگال، رختخواب، جاروبرقی، اتو.

نگاهی رویایی به ازدواج

چیزی که برای اغلب دختران دم بخت غیر قابل تصور است. اغلب جوانان ما یک نگاه رویایی و آرمان گرایانه به ازدواج دارند. تصور می کنند که زندگی مرفهی را که پدر و مادرشان در طی بیست یا سی سال زحمت و تلاش به دست آورده اند، باید در همان آغاز زندگی برای این ها فراهم باشد. همین امر موجب سرخوردگی بخشی از دختران و پسران جوان می شود. حال آنکه شروع زندگی با حداقل ها، این نوید را به ما می دهد که می توانیم در سایه ی تلاش به تک تک آمال و آرزو هایمان جامه ی عمل بپوشانیم.

حتما بخوانید: برچسب انرژی چیست؟

اگر هر فرد با توجه به طبقه ی اجتماعی و سطح معیشت خانواده اش، برای خرید جهیزیه اقدام کند، برای راحتی خودش خرید کند و به چشم و هم چشمی با دیگران بها ندهد، حتما ازدواج ها رنگ و بوی بهتری به خودشان خواهند گرفت و ما شاهد این میزان استیصال و سرخوردگی و ازدواج گریزی در بین جوانان نخواهیم بود.

خرید از چه برندی؟

اگر تمایل دارید از جنس ایرانی استفاده کنید و از کالای ایرانی حمایت کنید؛ باید گفت که برخلاف تصور عمومی، جنس های ایرانی با کیفیتی هم در بازار وجود دارند، که میتوان با خیال راحت خرید کرد و نگران خرابی و خدمات پس از فروش آن نبود. الکترو استیل و اسنوا در میان برند های ایرانی خوش نام تر از سایرین هستند.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج