همه چیز درباره برند اسنوا

اسنوا یک مارک ایرانی می باشد که با وجود پیشینه نه چندان طولانی اش در زمینه تولید لوازم خانگی، توانسته است خود را به تمام مصرف کنندگان ثابت نماید و حتی محصولاتش را به بعضی کشور های همسایه صادر نماید. برند اسنوا بر پایه افراد متخصص و کارشناسان خبره استوار است و اکنون به حدی پیشرفت نموده و در حال پیمودن پر قدرت پله های ترقی میباشد که برخی آن را، برترین تولید کننده ایرانی معرفی می کنند. 

شرکت اسنوا یک شرکت هولدینگی هم می باشد به این معنا که سهام چند شرکت مختلف را خریده و نگهداری می‌کند. این شرکت هولدینگی با 5 شرکت دیگر در زمینه های اقتصادی، بازرگانی، گردشگری، پتروشیمی و فولاد در حال فعالیت است. محصولات تولیدی اسنوا از تنوع بسیار بالایی برخوردار میباشند و قطعا کسی وجود ندارد که قصد خرید لوازم خانگی اسنوا را داشته باشد اما دست خالی باز گشته باشد. داشتن بیش از 45 نوع تولیدی متفاوت جهت ساخت و طراحی اجاق گاز با انواع رنگ و لعاب و مدل دال بر احترام برند اسنوا به سلایق مشتریان خود داراست.

حتما بخوانید: برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی اسنوا


آشنایی با تاریخ برند اسنوا

اسنوا نامی که اکنون سری از بین سران در آورده است نخستین بار در سال ۱۳۸۴ در منطقه ای از اصفهان به نام مورچه‌ خورت تأسیس و پایه گذاری گردید. مورچه خورت در حقیقت از توابع شهرستان میمه بوده که جزء شهر های تاریخی طبقه بندی می شود و جمعیتی برابر با 1500 نفر دارد. نخستین فعالیت برند Snowa تولید اجاق گاز و کولر آبی بود که حتی حالا نیز در زمره محبوب ترین محصولات این برند شناسایی گردیده اند.

کم کم و با شناخته شدن برند اسنوا میان مردم و افزایش روند فروشش، فعالیت خود را توسعه بخشید و محصولات دیگری را نیز به کارنامه تولیدات آن زمان خود اضافه نمود. مارک اسنوا در حقیقت بر گرفته از مخفف عبارت ارکان ساختار نوین ایران میباشد و یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است. شرکت اسنوا با داشتن بیش از ۱۴۰ فروشگاه و نمایندگی اختصاصی و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه غیراختصاصی، یکی از گسترده ‌ترین شاخه ‌های توزیع در کشور را از آن خود نموده است.

ویژگی مالک و بنیان گذار مارک اسنوا

محمد رضا دیانی کسی هست که نخستین مرتبه برند اسنوا را پی ریزی کرد و نام خود را برای همیشه به عنوان مالک و صاحب این برند در خاطره ها ماندگار ساخت. محمد رضا دیانی متولد آذر ماه 1354 در شهر اصفهان میباشد و در خانواده متمول رشد یافته است.

زیراکه هم پدر و هم پدر بزرگش جزء اشخاص اسم و رسم دار اصفهان بودند که در صنعت این شهر فعالیت داشتند. دیانی در ابتدا تصمیم به تحصیل در حوزه علمیه گرفت و برای این کار، نزد علمای بزرگ شیعی هم رفت. ولی بعد ها به شهر خود بازگشت و تصمیم گرفت پیشه پدارنش را از سر بگیرد و در همان سال ها بود که مقدمات تأسیس برند اسنوا را فراهم کرد.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج