هشدارهای مهم استفاده از مایکروفر

اگر مایکروفر در منزل و یا محل کار دارید و کلیه مراحل پخت و پز نظیر آماده سازی و گرم کردن مواد غذایی را با کمک این دستگاه مدرن انجام می دهید، باید بدانید که نیازمند انجام اقداماتی در ابتدا و پایان کار می باشد. هشدارهای مهم استفاده از مایکروفر، موضوعی است که در این مقاله به آن اشاره می شود تا با استفاده از این نکات، از مایکروفر به صورت مطلوب تری بهره ببرید.

به چرخه راهنمای استفاده از مایکروفر توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که لازم است پیش از هر اقدامی، مورد توجه قرار دهید مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از مایکروفر است. در این دفترچه، چگونگی روشن کردن، خاموش کردن و در مجموع، روش استفاده از آن آموزش داده شده است و لازم است این موارد را مو به مو اجرا کنید. کلید اصلی در دست شما است که می توانید خدمات این دستگاه را بهینه کنید و یا بر عکس. در کنار دفترچه راهنما، مشاوران و متخصصان کارآمدی هستند که می توانند مشکلات دستگاه را برطرف کنند و شما را در جریان                 امور قرار دهند. در واقع این چرخه، راهنمای استفاده از مایکروفر می باشد که به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است.

آنچه نتیجه تعمیر مایکروفر الجی را خراب می کند

پس از تعمیر مایکروفر الجی، در صورتی که مجدداً بی احتیاطی کنید و نکات ایمنی را رعایت نکنید، کلیه اقدامات صورت گرفته برای تعمیر دستگاه، هدر می رود و ممکن است دیگر قابل جبران نباشد. اجازه دهید دستگاه، کار خودش را انجام دهد و شما نیز دورادور، کنترل کنید. پس از هر بار پخت و پز، درب مایکروفر را باز بگذارید تا هوا در آن رد و بدل شود. خرده غذاهای ریخته شده در دستگاه را بردارید و چربی ها را نیز با پاک کننده های مناسب، بزدایید. اگر بنا باشد مایکروفر الجی را به همین منوال رها کنید، فقط به خراب شدن آن سرعت می دهید.

بیشتر: نحوه پختن غذا در مایکروفر

هشدار هایی که منجر به تعمیر مایکروفر می شود

توجه نکردن به چگونگی استفاده، شیوه باز و بستن درب مایکروفر، نوع ظروف قابل استفاده در دستگاه، اقدامات بعد از خاموش کردن دستگاه و مواردی از این قبیل، از جمله مواردی هستند که در صورت رعایت نکردن، با هشدار هایی همراه است. ممکن است سینی گردان دستگاه به درستی نچرخد و یا اصلاً نچرخد، ممکن است با گذاشتن ظرف استیل و یا فلزی، صدای جلز و ولز بشنوید و یا جرقه های ریز و درشتی در فضای آن ببینید. ممکن است غذا گرم نشود و یا جزغاله شود. تمام این ایرادات، از جمله مواردی هستند که یک هشدار تلقی می شوند و لازمه این کار، تعمیر مایکروفر می باشد.

نتیجه گیری

هر وسیله خانگی که در منزل دارید، این گونه نیست که به صورت مادام العمر برای شما کار کند، بلکه نیازمند بررسی  و مراقبت ویژه و مداوم است. گاهی با اعلام هشدار هایی، به وجود مشکل در مایکروفر پی می برید و لازم است این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنید. چرا که سلامت اعضای خانواده در معرض خطر می باشد. توصیه می شود هشدار های مهم استفاده از مایکروفر را جدی بگیرید و در اسرع وقت با کمک متخصص و کارشناسان با تجربه این حوزه، نسبت به رفع آنها اقدام کنید.


Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج