معرفی انواع توستر

انواع توستر چیست؟

توسترها مدل های بسیاری دارند. برخی توسترها تنها نان را برشته می کند و در برخی مدل های پیشرفته انواع شیرینی را نیز می توان با آن پخت. در واقع توستر یک دستیار مناسب برای شما در آشپزی میباشد.

از ذوب کردن پنیر پیتزا و برشته کردن آجیل تا پخت پیتزا و مواد غذایی که نیاز به پخت کم دارند، را به وسیله توستر می توان انجام داد. افزون بر این توستر کبابی کردن و هم آب کردن مواد منجمد غذایی  را هم انجام خواهد داد.

در ادامه مطلب شما را با انواع توستر آشنا کرده و به صورت اجمالی و مفید مشخصات آنها را برای شما توضیح می دهیم. 

توستر کلاسیک با دو برش اسلایس

منظور از توستر 2 برشه اسلایس این میباشد که نان یا بیسکوییت را به صورت دو تکه تست می کند. حال فرقی ندارد که یک برش نان و یا بیسکوییت و شیرینی جهت تست نمودن باشد، یکی از دو اسلایس مخصوص مقداری که برای قهوه ای شدن و یا تست کردن است انتخاب خواهد شد.

سینی های این توستر به قدری نازک است که می توان به آسانی آن ها را درآورده و تمیز کرد. توستر کلاسیک دو برشه اسلایس به دلیل حجم کم و گنجایشی که دارد برای افراد مجرد و یک زن و شوهر مناسب است. تعمیرات توستر شاید خیلی پیچیده نباشد اما باید توسط  یک تکنسین آگاه انجام گیرد.

توستر بزرگ با چهار برش اسلایس

این توستر از مدل پیشین بزرگتر میباشد و برای خانواده های نسبتا بزرگ مناسب است. همانطور که از اسم این توستر نیز پیداست 4 برش نان و بیسکوییت را همزمان تست کرده و نیازی به صرف وقت طولانی مدت برای این کار نیست.

از دیگر قابلیت های دیگر این توستر قهوه ای کردن و تست کردن کلوچه و شیرینی است که می توان آنها را در این توستر حتی پخت و تهیه نمود. گرم کردن مجدد غذا و نیز گرم کردن موا دمنجمد نیز از قابلیت های دیگر این توستر است.

ظرفیت این توستر قسمت بیشتر را جهت قهوه ای کردن و بخش دیگری برای ذخیره انرژی در آن تعبیه شده است. سینی های موجود در این توستر نیز از جنس کریستال بوده و به آسانی قابل تمیز شدن می باشد.

توستر حلقه ای ساده

در صورتی که تمایل شما تهیه و تست کردن نان و انواع شیرینی و کلوچه است این توستر یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. زیرا به آسانی می توانید شیرینی ها و نان را در آن چیده و بپزید. بعد از پخت نیز می توان به راحتی آنها را از توستر خارج کرده و به مصرف برسانید.

این توستر حالت گرد و حلقه ای دارد و کار کردن و پختن شیرینی با آن اسان می باشد. این توستر برای تهیه انواع شیرینی هایی نظیر خاشخاشی، شیرینی کنجدی و کشمشی مناسب است.

توستر تخم مرغ و مافین پز

با این توستر هم می توان تخم مرغ و نیز شیرینی تهیه کرد. این توستر به خصوص برای ساختن شیرینی مافین مناسب است. این دستگاه  تمامی این موارد را عرض چهار دقیقه  برای یک صبحانه خوب و لذت بخش آماده می کند.

همینطور می توان از این توستر برای ساختن یک ساندویچ نیز بهره برد. به طوریکه این دستگاه دارای دو اسلایس در عقب، که نان و شیرینی در اسلایس عقبی قرار گرفته و دو اسلایس در جلو قرار دارد که می توان تخم مرغ ها در آن نیمرو و برای ساندویچ خوشمزه آماده نمود.

توستر ساندویچ برای تهیه هات داگ

 این توستر برای تهیه هات داگ یک دستگاه بی نظیر و عالی میباشد . افزون بر این می تواند یک ساندویچ برای صبحانه را عرض چند دقیقه برای شما آماده کند.

توستر تهیه هات داگ در 2 مدل دو تایی و چها رتایی در بازار موجود است. این توستر ساندویچ ساز برای استفاده یک خانواده با جمعیت نسبتا متوسط مناسب است. تمیزکردن آن راحت و فوق العاده مقرون به صرفه نیز است.

آون توستر چند منظوره

آون توستر یک دستگاه جهت پختن مرغ، تست کردن و سوخاری کردن مواد غذایی است که کارآیی و انرژی بیشتری از یک فر دارد.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج