کیسه جاروبرقی چند مدل دارد؟

 

انواع کیسه جاروبرقی چیست؟

پاکت های جاروبرقی را می شود به 2 دسته کلی تقسیم نمود: پاکت یک بار مصرف ، پاکت دائمی که هرکدام از این پاکت ها مشخصه های ، معایت و مزیت های خود را دارند و در ادامه با بررسی انواع مختلف پاکت های جاروبرقی و نقد و بررسی آنها در خدمت شما هستیم.

پاکت دائمی جاروبرقی

آن دسته از جاروبرقی هایی که کیسه دائمی استفاده می کنند بعد از پر شدن باید آنرا خالی نموده و در صورتی که قابل شستشو باشد آنرا بشویید. اغلب جنس این مدل پاکت ها پارچه فیلتری است و نحوه در آوردن ، خالی کردن و تمیز کردن آنها سخت نیست و شما نیازی به خرید متعدد پاکت جاروبرقی نخواهید داشت اما در کنار مزیت هایش ، معایبی نیز دارد ازجمله در هنگام خالی کردن آن باید دقت کنید که به کیسه آسیب نرسد ، گرد خاک تولید شده ناشی از خالی کردن پاکت جاروبرقی شاید برای سلامتی شما خطر ایجاد کند و در صورت بی توجهی به خالی کردن پاکت های دائمی در زمان مناسب (زمان پر شدن به اندازه سه چهارم ظرفیت) شاید به موتور جاروبرقی شما فشار وارد شده و دچار مشکل شود که این مورد برای پاکت های یکبار مصرف هم صدق خواهد کرد.

از ویژگی های یک کیسه جاروبرقی با کیفیت می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. به دلیل اینکه این محصولات از الیاف مناسب و ضد حساسیت تهیه شده اند در مقابل کشش و باز و بسته کردن مقاوم می باشد و دچار پارگی نمی شود. 

پاکت یکبار مصرف جاروبرقی

پاکت های یکبار مصرف نسبت به پاکت های دائمی بهداشتی تر هستند و موجب افزایش طول عمر جاروبرقی خواهند شد. معمولا این پاکت ها با طراحی ساختی که دارند ظرفیت بیشتری دارند. برخی از این پاکت ها دارای درپوش ویژه می باشند که با استفاده از آنها دیگر نگرانی بابت خارج شدن گرد و غبار داخل آنها نخواهید بود و برای سلامت شما آسیبی نخواهند داشت و با توجه به مجهز بودن به فیلتر های اضافی برای افزایش طول عمر موتور جاروبرقی شما انتخاب مناسبتری هستند.

کیسه جاروبرقی هپا

این پاکت ها در دو نوع پارچه ای و کاغذی تولید و به بازار ارایه شده اند که پاکت یکبار مصرف پارچه ای هپا از بهترین و مناسب ترین نوع پاکت ها از لحاظ بهداشتی بوده آنتی باکتریال هستند و در صورت استفاده از آن میتوان با قطعیت گفت که طول عمر جاروبرقی خود را دوبرابر خواهید کرد.

از دیگر مشخه های کیسه های هپا می شود به ۵ لایه بودن آن اشاره داشت که افزون بر ضد آلرژی بودن از خروج هرگونه گرد غباری به خارج جلوگیری کرده و نسبت به میکروب ها نفوذ ناپذیر هستند و برای برند های مختلف جاروبرقی تولید شده اند.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج