بررسی مشکل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی

از جمله مهمترین مشکلات ماشین ظرفشویی عدم انجام پروسه آبگیری و پرنشدن محفظه دستگاه به منظور آغاز فرآیند شستشوی ظروف است. اغلب، قابلیت‌های بکار رفته در ساختار ماشین ظرفشویی، امکان کنترل و مدیریت سیستم آب را فراهم می‌آورد.

دلیل: توقف عملیات آبگیری می‌تواند ناشی از خراب بودن شیر ورودی آب باشد. مسدود شدن مسیر قطعاتی مثل شناور آب به وسیله ذرات چربی و باقی مانده‌های غذا نیز می‌تواند سبب توقف آبگیری و پر نشدن محفظه دستگاه شود. افزون بر این، خرابی تایمر و سوئیچ شناور ماشین ظرفشویی هم در بروز این ایراد تاثیرگذار میباشد.

راهکار: بنابرابن در صورت بروز این مشکل پیشنهاد داریم نخست شیر ورودی آب را بررسی فرمایید، چوندر صورت گرفتگی یا خم شدن آن آب به خوبی وارد ماشین نشده و عمل آبگیری صورت نمی گیرد. در صورتی که با بررسی این راهکار مشکل رفع نشد مسیر شناور آب را بررسی کنید که مسدود نشده باشد. در آخرین مرحله به بررسی خرابی تایمر و سوئیچ شناور بپردازید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بلومبرگ در تهران با خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ، دفترچه آموزش راهنمای فارسی ، نحوه عیب یابی ، علت ارور و رفع کد خطا را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بلومبرگ بهره مند شوید .

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج