نکات اصلی برای خرید جارو شارژی

اگر خانه ای بزرگ دارید و برای نظافت باید از جاروبرقی استفاده کنید، توصیه می کنیم از جارو شارژی استفاده کنید تا از پیچیدن سیم به دور پای خود نیز خلاص شوید. این دستگاه شما را از پریز برق دور می کند و باعث تمیز کردن سریع تر خانه می شود. بهترین جارو شارژی ها باید کف خانه را بدون جا ماندن گرد و غبار و بدون کرک تمیز کنند. برای خرید جارو شارژی برخی نکات مهم را باید در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله از آموزش تعمیرات جاروشارژی همراه ما باشید.

انواع جارو شارژی

از قابلیت های جارو شارژی دسته دار این است که می توانید به راحتی دسته جارو شارژی را کوتاه‌تر کنید و برای زیر مبل ها و کمدها نیز، از آن به راحتی استفاده کنید. جارو شارژی با محفظه خلا یک دسته بلند دارد و طراحی آن به گونه ای است که با دو چرخ به راحتی روی زمین حرکت می کند و تمیز کردن محیط با آن بسیار آسان است.

با خرید جارو شارژی دسته دار کوچک می توانید روی انواع مبل ها را نیز تمیز کنید. همانطور که از نام آن پیداست دارای دسته کوتاهی است که حمل و جابه جایی آن نیز بسیار راحت است

 

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی

 اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید قدرت دستگاه است. هر چه میزان ولتاژ دستگاه بالا برود، قدرت تمیز کنندگی آن نیز افزایش پیدا می کند.

 اگر می‌خواهید فاکتور ظرفیت را در دستگاه بررسی کنید، معمولاً در حدود 6/0 لیتر است. از آنجا که این دستگاه نسبت به جاروبرقی ظرفیت بسیار کمتری دارد بعد از هر بار استفاده باید مخزن دستگاه را تخلیه کنید. اما می توانید جارو شارژی را نیز در ظرفیت های بالا خریداری کنید تا  دفعات بیشتری از دستگاه استفاده کنید. بهتر است قسمت مخزن شفاف باشد تا داخل آن به راحتی دیده شود و در زمان مناسب آن را تخلیه کنید.

از نکات اصلی خرید جارو شارژی، وزن سبک است. معمولاً می‌توانید یک جارو شارژی از جنس پلاستیک فشرده را با وزن ۳ کیلوگرم تهیه کنید. مدت زمانی که می توانید از جارو شارژی استفاده کنید به نوع باتری و نوع تنظیمات آن بستگی دارد. باتری های لیتیوم یونی به طور کلی بهترین نوع برای شارژ سریع تر هستند. با توجه به نوع مدل دستگاه مدت زمان عمر شارژ باتری تا ۱۶ ساعت است. اگر دستگاه شما دارای دو باتری است، می توانید یک باتری شارژ شده را همیشه آماده داشته باشید تا کار نظافت در زمان کوتاهی به پایان برسد، اگر به طور مداوم از دستگاه استفاده کنید حدودا تا یک ساعت می توانید از آن استفاده کنید.

برخی از جارو شارژی ها تک منظوره و برخی دو منظوره هستند. اگر دستگاهی که دو منظوره است را خریداری کنید، علاوه بر مکش خاک می توانید مایعات را نیز به راحتی جمع آوری کنید، اما نسبت به جاروهای تک منظوره قیمت بالاتری دارند.

 

قطعات جانبی جارو شارژی

·        وجود چراغ های LED در قسمت کف برای روشن کردن نقاط تاریک مانند زیر مبل یا کابینت بسیار مفید است.

·        بیشتر مدل های جاروشارژی نشانگر ماندگاری باتری دارند که یک راهنمای مفید برای مدت زمان باقیمانده از دستگاه را نشان می دهند.

·        فیلتر یکی از لوازم جانبی این دستگاه است که می تواند در کیفیت دستگاه تاثیر بسزایی داشته باشد. فیلترها در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو هستند.

·        از نکات اصلی خرید جارو شارژی موتور اینورتور و انواع سری است که نظافت نقاط مختلف را برای شما آسان می کند.

 

خانه ای تمیز با جارو شارژی

با در نظر گرفتن نکات اصلی خرید جارو شارژی از خرید مدل های ناکارآمد دوری کنید. این دستگاه برای نظافت فرش، سرامیک و پارکت نیز مناسب است. این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید تا اگر دچار ایراد شد، به راحتی از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی استفاده کنید.

 


Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج