آموزش ریست کردن ماشین طرفشویی ال جی

 

ریست نمودن یا راه اندازی دوباره ماشین ظرفشویی ال جییاید برای شما هم اندکی عجیب به نظر برسد اما وقتی که ماشین ظرفشویی درست کار نمیکندیا اندکی به اختلال افتاده است بهترین راه و اولین کاری که به فکر ما میرسد ریست کردن ان میباشد تا از نداشتن مشکل نرم افزاری در سیستم مطمئن باشیم و در صورت حل نشدن مشکل به سراغ سخت افزار آن برویم .درادامه از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی LG با آموزش ریست کردن ماشین طرفشویی ال جی آشنا می‌شویم.



 راه اندازی مجدد

مثلا امکان دارد بعد از یک شست و شوی طولانی پس جمع کردن ظرف غذاهای مهمان ها در ماشین ظرفشویی شما بخواهید برنامه ماشین ظرفشویی را در وسط کار تغیر دهید ، ممکن است با پیامخطایی روی ماشین لباسشویی مواجه شوید که برای رفع این خطا و ادامه دادن به تغیر برنامه ماشین ظرفشویی ، بهترین راه ریستکردن و راه اندازی مجدد تمام برنامه آن است . و قسمت خوب اینجاست که کار راه اندازی مجدد ان بسیار سریع و آسان است .

بیشتر: راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک

 روش های رایج

در اینجا با دو روش که روش اول برایعمده ظرفشویی ها جواب است و روش دوم هم برای استفاده در حالت روشن میباشد در خدمت شما هستیم . مراقب باشید که با این کار تمام برنامه های داده شده شمابه ظرقفغشویی که در حافظه آن ذخیره است کاملا پاک خواهد شد

راه حل اول : اتصال به برق را قظع کنید .!

*ظرفشور را خاموش کنید .

*دو شاخه را از پریز بیرون بیاورید

*یکبار به شکلی جداگانه کلید روشن خاموش (پاور) را پنج ثانیه نگه دارید وسپس :

*یکبار دیگر هم پنج ثانیه دکمه استارت را فشار دهید و نگه دارید .

15 دقیقه صبر کرده و بعد :

حال اتصال برق را با جای گذاری دو شاخ برقرار کنید و ماشین ظرفشویی را روشن کنید .

خب شما کاملا توانستید ماشینظرفشویی ال جی را ریستیا به عبارتی راه اندازی مجدد کنید . در صورتی که با این دستورات نتوانستید ماشین ظرفشویی خود را ریست کنید به مرحله بعد یعنی راه حل دوم برای ریست ماشین ظرفشویی ال جی بروید .

راه حل دوم : از دکمه ها استفاده کنید .!

این روش بسی راحت بوده و کار راه انداز میباشد و فقط کافی است که :

دکمه استارت را برای چند ثانیه نگه دارید ، بیشتر از سه ثانیه تا صدای بوق از داخل دستگاه شنیده شود ،

تبریک میگوییم شما توانستیدماشین ظرفشویی را ربست کنید

در بعضی از دستگاه ها این ویژگی در این دکمه ( Delicate ) تعبیه شده که میتوان همین کار را بر روی آن انجام داد و دستگاه را ریست کرد .

 

ایراد در دستگاه و نشان دادن خطای ال ای ( LE )

این خطا نشان دهنده وجود ایراد در بخش پمپ جریان آب در ماشینظرفشویی ال جی هست که وظیفه آن آبرسانی به جاهای مختلف دستگاه است ، که احتمالا در اثر حجم بالای ظرف و گرم شدن پمپ به وجود میاید.برای درست کردن آن میتوانید از بخش قظع جریان برق برای ریست کردن دستگاه استفاده کنید و سپس دستگاه را قبل از روشن کردن به اندازه یک ساعت و 45 دقیقه 1:45 خاموش نگه دارید تا خنک شده و مشکل شما حل شود .

کلام آخر

در آخر باید به شما بگویم که ریست کردن ماشین لباسشویی شما نمی تواند راهکاری برای حل تمامی مشکلات آن باشد و تنها می‌تواند برای حل مشکلاتی کوچک و پیش پا افتاده از این گزینه و ویژگی استفاده کرد ما در این مقاله سعی بر این داشته ایم تا نحوه ریست کردنماشین لباسشویی را خدمت شما عزیزان ارائه کنید تا بتوانید به راحتی مشکلات لباسشویی خود را حل و یا آنها را ریست کنید که دستگاه شما به درستی و اصولی کار خود را ادامه دهد.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج