چرا یخچال سیلور هاوس دیفراست نمی کند؟

برند سیلور هاوس یکی از برند های معتبر و با کیفیت یخچال در جهات است.یخچال های سیلور هاوس از کیفیت بالایی در ساخت برخوردار هستند و از همین جهت افراد بسیاری به خرید و استفاده از آن ها روی آورده اند. با وجود کیفیت بالا، نمی توان از این یخچال ها انتظار کارایی دائمی داشت. بهرحال دستگاه های برقی به ویژه یخچال فریزر ها به مرور زمان به دلیل استفاده مداوم دچار مشکلاتی می شوند که رفع این مشکلات بدون شک به دانش و مهارت بالایی در حوزه تعمیرات یخچال نیاز خواهد داشت. یکی از مشکلات رایج یخچال های سیلور هاوس خرابی سیستم دیفراست آن است. از همین رو در این مطلب آموزشی قصد داریم به پاسخ سوال چرا یخچال سیلور هاوس دیفراست نمی کند؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

1.    علت دیفراست نکردن یخچال سیلور هاوس

2.    روش حل مشکل دیفراست نکردن یخچال سیلور هاوس

 

علت دیفراست نکردن یخچال سیلور هاوس

اگر شما از مصرف ‌کنندگان یخچال های سیلور هاوس هستید ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که سیستم دیفراست یخچال کار نکند. در بسیاری موارد یخچال های نو و تازه کار سیلور هاوس نیز با این مشکل مواجه می شوند که از روز اول یخچال دیفراست نمی کند.

پیش از بیان علت این مشکل باید بدانید که سیستم دیفراست همان سیستم یخ زدا و برفک زدای یخچال است که در یخچال های جدید تعبیه شده است.شما می توانید با بررسی یخچال در فصل های تابستان و زمستان به این مشکل پی ببرید.

در واقع در صورت خرابی سیستم دیفراست، یخچال در تابستان بعد از هر یک ماه و در فصول سرد بعد از هر سه ماه یک بار برفک می زند.

این مشکل می تواند به علت خرابی قطعاتی مانند ترمودیسک، ترمو فیوز، و سنسور دیفراست باشد.در ادامه به روش حل این مشکل می پردازیم.

 

روش حل مشکل دیفراست نکردن یخچال سیلور هاوس

ممکن است شما بعد از به وجود آمدن این مشکل اقدام به برطرف سازی آن با ساده ترین روش کنید.برای این کار و دیفراست کردن به صورت‌ دستی باید محفظه اواپراتور را باز کرده و بصورت ودستی دیفراست کنید.

اما این روش روش اساسی حل این مشکل نیست.برای رفع مشکل دیفراست نکردن یخچال سیلور هاوس پیشنهاد می شود که تعمیرکار نمایندگی شرکت سیلور هاوس تماس بگیرید تا بخش های مختلف یخچال شما را بررسی کند.

بیشتر: اصلی ترین تفاوت یخچال ایرانی با یخچال های خارجی ؟

توجه داشته باشید در صورت بروز این مشکل باید قطعاتی مانند ترمودیسک و ترموفیوز و سنسور دیفراست یخچال تعویض شوند و اگر مشکل حل نشد، باید یه سراغ  تعمیر برد یخچال بروید.

از آنجایی که این قطعات در یخچال از اهمیت زیاری برخوردار هستند درصورتی که دانش فنی کافی را ندارید توصیه می‌شود حتما از تعمیرکاران این حوزه کمک بگیرید.

 

 


Comments

Popular posts from this blog

راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج