راهکارهای راحت برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ

در این مقاله از نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در تهران به بررسی راهکارهای آسان برای رفع خنک نشدن یخچال مای تگ پرداخته ایم. 

  • دوشاخه یخچال مای تگ به برق متصل نمی باشد. ممکن است این مورد درست تصور نشود، اما خیلی از افراد بلافاصله نتیجه گیری می کنند که یخچال شان خراب شده است، حتی پیش از اینکه بررسی داشته باشند که آیا برق در دستگاه جریان دارد یا خیر!!

  • ترموستات دستگاه قطع میباشد. شاید این مسئله هم کمی خنده آور باشه، ولی به ما اعتماد داشته باشید. ترموستات یخچال خود را پیدا کنید و چک کنید که روی دمای مناسب قرار گرفته باشد. ترموستات یخچال های ساید بای ساید مای تگ اغلب در پشت دستگاه قرار دارد، در حالیکه برای یخچال های دیگر معمولا در زیر دستگاه می باشد.

بیشتر بخوانید: علت یخ نزدن یخچال فریزر

  • درب یخچال مای تگ به درستی نشده است. درب های یخچال و فریزر و لاستیک دور درب آنها را بررسی داشته باشید. آیا لامپ داخل یخچال زمان بستن درب آن خاموش و روشن می شود؟ در صورتی که پاسخ منفی است، شاید درب دستگاه به خوبی کار نمی کند. درز گیر یخچال مای تگ، نوار پلاستیکی و انعطاف پذیر دور تا دور لبه های درب ها برای محکم بسته شدن در ها طراحی شده اند، که می تواند گرما و رطوبت هوا را به درون یخچال بکشد. در صورتی که این نوار پلاستیکی پاره شده است، شما باید آن را تعویض کنید و ببینید یخچال تان خنک تر می ماند یا نه.

  • هوای سرد نمی تواند در یخچال جریان داشته باشد. در صورتی که جعبه های غذا دریچه ها را مسدود کنند، این امر می تواند مانع جریان هوای سرد در یخچال شما شود. یخچال خود را مرتب کنید یا برخی از مواد غذایی ای که مانع جریان هوا می شود و در نتیجه خنک نشدن یخچال می شود را از یخچال خارج نمایید.

Comments

Popular posts from this blog

درب پشت جاروبرقی

آشنایی با نمایندگی تعمیرات ارج